2012. augusztus 15., szerda

Házi krémes




















A krémest mi nagyon szeretjük és én nagymamám receptje szerint csináltam is már nem egyszer. Minap Farkas Vilmos blogján fedeztem fel egy számomra egészen más elkészítési módot, kipróbáltam és állíthatom, hogy nagyon finom. Elkészíteni egyáltalán nem nehéz, igazi sikerélmény sütemény. A párom kifogásolta, hogy középre is tettem lapot, mert így nehezebb volt szépen enni. A gyerekek ették kézzel-lábbal. A blogon videón lehet megtekinteni az elkészítés menetét.

1 megjegyzés:

  1. Épp a héten kértem a párom, ha jön hazafelé, hozzon már egy krémest a cukiból, annyira megkívántam. Bár ne tette volna. Hát azt mindennek lehetett volna nevezni, csak krémesnek nem. Egyszerűen nem volt íze. Rémes volt. Hova jön egy házi krémes ahhoz?! A Tiéd nagyon guszta, ide érzem az ízét...

    VálaszTörlés