2009. szeptember 19., szombat

A Monostori Erőd Kalandorai

A kenyérmúzeum

Gergő mindenre vállalkozott. Én ezt kihagytam.

Ma még apa is mindenre kapható volt.



Ma Komáromban voltunk. A Kulturális Örökség Napja alkalmából a vár minden rendezvénye ingyenesen látogatható volt. Belecsöppentünk egy 21 állomásból álló akadályversenybe, remekül szórakoztunk, apa, anya, gyerekek. Talán most inkább mindannyian gyerekek. Végül 16 állomást sikerült teljesíteni, a végére óriási tömeg lett. Megkaptuk a "Monostori Erőd Kalandorai" kitüntető címet emléklap formájában. Megtekintettük a kenyérmúzeumot, megálltunk a fejedelmi pékek sátránál, de csak holnap fogom elkészíteni, amit ott tanultam. Addig titok. Délután átkeltünk az Erzsébet hídon Révkomáromba. Gyönyörű főtere van, műemlék jellegű épületek sorával gazdagítva. A "Palatin" nevű kerthelyiségben megebédeltünk, én knédli ettem káposztával a többiek nem merték bevállalni. Nagyon szép nap volt.

1 megjegyzés: