2009. november 26., csütörtök

Birsalmasajt



Elkészítés: 
8 db birsalmát megmostam, négybe vágtam és feltettem főni. 30 prec után könnyen lejött a héj és eltávolítható volt a magház is. A gyümölcshúst botmixerrel pépesítettem, majd feltettem főni 60 dkg cukorral,. Én legalább 1 órát kavargattamm amíg besűrűsödött. Folpackkal bélelt formába simítottam, 1 nap után tálcára borítottam és száradni tettem. Legjobb helye a szekrény tetején van. 5-6 nap után már nem ragacsos és szeletelhető. Lehet bele diót tenni a főzés végén nagyobb darabokban. Nemcsak önmagában finom, de apró kockára vágva a diós beigli töltelékében egészen különleges.

3 megjegyzés:

  1. Én még nem készítettem, de szerintem nekem is nagyon ízlene. A fotón gyönyörű, olyan szívesen megkóstolnám! :))

    VálaszTörlés
  2. Minden vagyam,hogy egyszer en is megkostolhassam.Szerintem nekem izlene,ugy kepzelem mint nalunk a kulonfele marmaladekat,biztos fincsi,es olyan guszta.

    VálaszTörlés
  3. Én is betervezte, de végül nem csináltam meg, talán majd jövőre. A tied nagyon szép!

    VálaszTörlés