2010. február 16., kedd

Gofri



Nem győzöm a gyerekeimet süteménnyel. Szombaton is készítek valamit, vasárnapra megint kell. Alig ebédelünk meg, Gergő kezébe már ott a hűtőajtó, kutat valami finomság után. A párom saját állítása szerint nem édeszájú, azért érdeklődve figyeli mi készül és főleg mikor tálalom.
Gofrit sütöttem, úgy ahogy mi szeretjük, jó ropogósan.
Hozzávalók 10 darabhoz:
2 tojás
6 dkg cukor
1,5 dl tej ( lehet többet is elbír)
30 dkg liszt
1/2 sütőpor
12,5 dkg margarin
A két tojássáráját a lágy margarinnal és a cukorral habosra kavarjuk, hozzáadjuk a sütőporral elkevert lisztet és a tejet. Végül a felvert fehérjét is belevegyítjük. A tészta jóval sűrűbb, mint a palacsintatészta, majdnem piskóta állagú. Legalább is az enyém. Így szeretjük.
Most egy tábla étcsokival felturbózott csokipudinggal tálaltam.

6 megjegyzés:

  1. O,imadom a gofrit!Sajnos nincs sutom,hazilag sosem keszitettem meg,de mar nagyon szeretnek!

    VálaszTörlés
  2. A nagylányom imádja, de még én sem készítettem itthon. Első dolgom lesz, hogy veszek egy gofri sütőt. Köszi, hogy felraktad a receptet:-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem! Az én kedvencem a gesztenyepűrés, tejszínhabos!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Mónika !
    Szeretek ellátogatni az oldaladra. Nagyon tetszik hogy megszólal ez a jó kis zene, ezért arra gondoltam megleplek egy kreatív díjjal, amit az oldalamon vehetsz át!

    VálaszTörlés
  5. Hmm,most jól jönne egy!
    Légyszíves látogass el hozzám!

    VálaszTörlés
  6. Amióta feltetted, én azóta nem merten eljönni, de csak eddig, mert már nem bírom tovább :))Most úgy beleharapnék..

    VálaszTörlés