2010. március 21., vasárnap

Mátrai borzas


A mátrai borzasba akkor szerettem bele, amikor néhány éve egy ételfutár szállította nekem az ebédet a munkahelyemre. Hetente egyszer ilyet rendeltem. Eredetileg sertéshúsból készül, mi jobban szeretjük a baromfit. Elhihetitek,  hogy ez a könnyű csirkemell ebben a burgonyás bundában, sajttal és tejföllel elég "kemény" fogás volt. Tulajdonképpen olyan, mintha tócsni köntösben sütnénk meg a csirkemellet.
Hozzávalók 4 személyre:
4 szelet csirkemell kiklopfolva, besózva
3 szem krumpli, kislyukú reszelőn lereszelve
4 ek liszt + liszt a hempergetéshez
2 tojás

A reszelt krumplit, tojást, lisztet összedolgozzuk. A csirkemellet megforgatjuk a lisztben, majd valahogy beburkoljuk a burgonyás masszával. Ez nem egyszerű feladat, nehezen tapad rá. De türelem, úgyis megtalálja mindenki a saját maga technikáját.

12 megjegyzés:

  1. Imadom,kedvencem!!!Ezt itt a keprol gyorsan el is lopom,tudom ugyis nekem adnad:))

    VálaszTörlés
  2. Húúú nálam is kedvenc!:) Sajnos nem túl diétás:S
    De néha azért belefér...

    VálaszTörlés
  3. Csorog a nyálam!
    Ma sütöttem meg már harmadjára a túrós tojáshabos sütidet. A férjem a felét belapátolja egy ültő helyibe:-)))

    VálaszTörlés
  4. Ezt én is nagyon szeretem, de csak ha nincs szétáztatva az olajban! A tied nagyon szép!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Jó kis kalória bomba. Vasárnapi ebédnek pont jó!

    VálaszTörlés
  6. Ez maga a csoda, csak azon gondolkodtam, hogy serpenyőben, vagy fritőzben süthetted? Gyönyörü!

    VálaszTörlés
  7. Férjem kedvence, nagyon szeretjük

    VálaszTörlés
  8. Olyan régen akarok csinálni, nálunk is a párom nagy kedvence. Azt hiszem hétvégén nem úszom meg....

    VálaszTörlés
  9. Mónika, kérdések várnak rád nálam :D

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Hozzám is nézz be légyszíves.

    VálaszTörlés
  11. Imádom ezt az ételt! Egyszerűen imádom!:)

    VálaszTörlés
  12. No de hol a fokhagyma?!

    VálaszTörlés