2010. március 7., vasárnap

Mézes-chilis csirkeszárnyak


Gyönyörű tanyasi csirkeszárnyakat vettem. Nem is keveset, pontosan 20 darabot. Persze a párom szerint már megint túlzásokba esem, ne csináljam meg mindet, hisz nem fog elfogyni. Na jó. 6 darabot kivettem és a maradék 14-et megcsináltam. Csak annyit, hogy ha azt a 6 darabot nem veszem ki, most talán vacsorára még jutna mindenkinek kettő. Nagyon finom lett.
Hozzávalók:
csirkeszárny
4 ek szójaszósz
4 ek chiliszósz
2 ek méz
A csirkeszárnyakat kicsit besózzuk, majd ráöntjük a chiliszósz, szójaszósz, méz keverékét, jól összeforgatjuk és beleöntjük egy tepsibe. Érdemes sütőpapírral kibélelni, kevesebb gondunk lesz a mosogatással.
1 óra alatt pirosra sül. Közben félidőben megforgattam egyszer.

8 megjegyzés:

  1. Ez igazo finomság.
    Ne hallgass máskor rájuk.

    VálaszTörlés
  2. hmmmm! de meghoztad az étvágyamat!

    VálaszTörlés
  3. Kedvenc húsdarabom csirkéből a szárnya. Recepteted ki fogom próbálni, biztos fincsi...

    VálaszTörlés
  4. Atya ég de jól néz ki. Milyen jó is szopogatni a szárnyakat :)

    VálaszTörlés
  5. Mónika! Vihetem hétvégére egy ünnepi ebédnek a recepted? Azt hiszem nagyon jó ötletet adtál, de ehhez tényleg igazi tanyasi csirkének kell lenni. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. szia Monika! ne haragudj hogy ezt ide irom, de nem tudom hol küldjek mashol üzenetet Neked.
    megváltoztattam az oldalam linkjét, ha gondolod majd újitsd meg nálad is. elöször csak beirtam egy nevet az oldalhoz, de nemreg megjött az ihlet :-) es hozzam illöve tettem az oldalamat.

    az új cím: www.lakomaesopera.blogspot.com

    üdv, anna. (márvány)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon finom lehetett,nagyon gusztán csillog!:-))

    VálaszTörlés
  8. Nézz be kicsit hozzám, légyszíves!

    VálaszTörlés