2010. május 31., hétfő

Extra csokifagyi




Hát nem nagyon bírjuk abbahagyni a fagyizást, pedig igencsak ősziesre fordult az idő. Pulóverben üldögéltünk vacsi után, ha a testünket nem is, de a lelkünket átmelengette ez a mennyei fagyi. Már megint Egycsipet ihletett, tessék nála is megcsodálni! Köszönet a pontos, megbízható receptért. Extra vagy inkább "de lux", hiszen egy tábla 60 %-os belga étcsoki került bele. 12 gombóc lett, igazságosan került elosztásra.
Recept
Dóra lányom csinálta a fotót.

13 megjegyzés:

  1. Gyakorlat teszi a mestert! :)

    Én már megcsodáltam Egycsipetnél is.

    Dórának gratula a guszta fotóért! :)

    VálaszTörlés
  2. Jövök egy (nem, inkább kettő) gombócért :-DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta,úgy megkívántam,pedig nem vagyok fagyis.A fotón rögtön láttam,hogy nem te készítetted:)Szerintem ezután is kérd meg Dórat,nagyon ügyes.Mikor indultok felénk?

    VálaszTörlés
  4. Juj es nem jarja mar megint!! Csoki a kedvencem! :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez is Móni! Fotó is nagyon jó! Amióta van gép szinte minden nap készítek fagyit!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a kép, garatula Dórának! Gondolom a fagyi is finom volt:)

    VálaszTörlés
  7. Felvettem a kipróbálandók listájára!

    VálaszTörlés
  8. Naggyon guszta! Szívesen megenném :)

    VálaszTörlés
  9. Szép lett a kép és örülök ismét, hogy bevált nektek is! :))

    VálaszTörlés
  10. Én is kérnék, ha maradt még:))
    Nagyon guszta lett:D

    VálaszTörlés
  11. Én most beérem a látvánnyal, mert olyan hideg van, de a dícséretem nem marad el. Nagyon gusztusos. Ha egy kicsit kisüt a nap és melegiteni is fog, ki is próbálom. Gyönyörü a fotó !!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon guszta!!!
    Imádom a csoki fagyit, irigykednék is, ha nem fagylalt árúsítással foglalkoznék!

    VálaszTörlés