2009. július 29., szerda

"Utolsó vacsora"


Yasminétől kaptam a kérést, miszerint soroljam föl azt a 10 ételt, amit akkor ennék, ha tudnám, hogy az az utolsó 10.

Akkor álljon itt az én 10 fogásos menüm:

1. padlizsánkrém

2. tatár beafstek

( A hideg előételek közül ezek a kedvenceim. Mindkettőt pirítóssal, jó sok hagymával szeretem.)

3. palócleves

4. tárkonyos pulykaraguleves

( A meleg előételek ezek "überelnek" minden mást nálam.)

5. brassói aprópecsenye

6. majorannás-fokhagymás sülthús pirított burgonyával.

( és még sorolhatnám.......)

7. tejfölös uborkasaláta

8. gesztenyepüré

9. madártej

10.zserbó

Nahát, ők az én kedvenceim, mondhatni a legkedvesebbek. Nem kötődnek hozzá régmúlt emlékek, mindegyik elkészítését magam sajátítottam fáradságos munkával.

Én is továbbgurítom a kérdést:






2 megjegyzés:

  1. Jó kis játék, akkor gondolkodom rajta.

    VálaszTörlés
  2. A gasztro.blog.hu-n csak a te receptjeid sorakoznak egymásután. Mi történt, elfoglaltad? :D

    VálaszTörlés