2009. április 3., péntek

Mogyorókrémes croissant


Sokszor voltam már úgy életemben, hogy valamit meg akartam tanulni. Egy új hobbira vágytam, alkotni akartam mindenáron. Így tanultam meg felnőtt fejjel gitározni, majd később gobelineztem éjjel-nappal, vagy éppen üveget festettem elszántan. Soha nem azért hagytam abba egyiket-másikat, mert meguntam volna, hanem találtam mindíg valami jobbat, nekem valóbbat. Így szerettem bele a sütkérezésbe, és a hűségem irányába lassan 2 éve töretlen. S hogy miért? Mert itt ért a legtöbb sikerélmény, nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, és remek emberekkel ismerkedtem meg a különböző gasztroblogokon. Nagyon hálás vagyok Margitka honlapján "élő" péktársaimnak, akikkel osztozunk örömben , bánatban. És köszönöm Limara hasznos tanácsait és kiváló receptjeit, nagyon sokat tanultam tőle.
Ennek a croissantnak az alap változatával a desszert.eu versenyén 2. helyezést értem el. Nagyon örültem neki.Itt a vajas croissant receptje. Én most mogyorókrémmel töltöttem.Lehet sósan is készíteni, akkor nem kell bele csak kevés cukor. Ebben az esetben tölthetjük sajttal, sonkával stb.
Utóbbi időben támadt egy ötletem: nagyon szeretnék megtanulni patchworkozni.....

1 megjegyzés:

  1. Szia Mónika!
    Gratulálok a helyezésedhez,és kívánom,hogy továbbra is öröm legyen a sütögetés,én nagyon szívesen gyönyörködöm bennük!

    VálaszTörlés