2009. május 30., szombat

Dán vajaskifli


Hát persze. hogy én is kipróbáltam a dán vajaskiflit. Olyan jó dolgom van ám, hogy Limara kitalálja a jobbnál jobb finomságokat. Nekem könnyebbség. Hát a kiflim nem lett kimondott szépség, de imádta mindenki. Múlt idő, mert 10 perce húztam ki a sütőből, már csak 3 darab árválkodik a 10-ből. Eperlekvár sem készült hozzá, de tényleg őszintén így is tökéletesen megfelel. Valóban az összeállítás nagyon hamar megvan. De a sütés előtti munkálatok azért időigényesek. Sima, munkás hétköznapokon erre nem lesz időm. Hétvégeken azért gyakran lesz terítéken. Azon tűnődöm, hogy ebből a tésztából mi egyebet lehetne még formázni. Kakaós csigának is el tudom képzelni.

A recept itt található.

1 megjegyzés:

  1. Mónika,gondolat olvasó vagy!Én is csigákat képzeltem még belőle!.))Nagyon szépek!

    VálaszTörlés