2009. június 11., csütörtök

7 gondolat magamról

Valitól érkezett a kedves kérés, hogy áruljak el magamról néhány dolgot, amit csak kevesen tudnak rólam. Nem titkok ezek, csupán gondolatok, amiket azért írok le, hogy jobban megismerjetek.
1.
Hamar elérzékenyülök. Olyan sírós fajta vagyok. Sírok egy érzelmes filmen, egy gyönyörűversen, egy szívfacsaró élethelyzeten, sírok, ha szeretteim, barátaim szomorúak. De sírok a boldogságtól is, és én ezt nem szégyellem.
2.
Imádom a nyári záport, a felázott föld illatát, az ablakon futkározó esőcseppeket. Nem bánom ha bőrig ázok a rekkenő hőségben.
3.
Tervezek. Mindíg. Előre akár hónapokra is. Papírra vetem a költségvetést, januárban megtervezem a nyári nyaralást, az ahhoz szükséges takarékoskodás ütemét. A karácsonyi ajándékokat már szeptembertől gyűjtögetem. A családom ezért gyakorta kinevet. Én ilyen vagyok, kicsit szögletes.
4.
Tagja vagyok a balfékek társaságának. Általában mindent elvállalok, nem mondok nemet senkinek, akkorsem ha a hideg kilel a feladattól. Barátaim szerint ott a homlokomon a nagy B betű. Mindenkiben megbízom, mindenkinek hiszek és nagyon kitárulkozom.
5.
Itthon néha érződik már rajtam az "elsárkányosodás". A párom szerint időnként házsártos vagyok. Na jó, igen kiakadok ha a frissen felmosott kövön végiggyalogol, ha soha nem talál semmit és mindent nekem kell a kezébe adnom stb.
6.
Gyűlölöm, ha rám zárják az ajtót, és heves szívdobogást kapok a kozmetikusnál, ha szempillafestésnél csukva kell tartanom a szemem. Enyhe klausztrofóbiám van.
7.
Korábban kishitű voltam, semmi érdekeset nem találtam magamban. Utáltam csak egy egyszerű ember lenni. Amióta elkezdtem sütögetni, és ezt a " tudományomat"a környezetemben sokan elismerik, úgy érzem vagyok valaki. Valamiben én is jó vagyok.

Hát ez lennék.
Már szinte mindenkinek passzolták ezt a kérést, én nem is tudom továbbadni. De örömmel olvasom mindenkiét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése