2009. június 23., kedd

Sajtkrémes bagel


Ma nagyüzemben ment a sütőm. Talán a keserves 2 napos esős időt próbáltam ellensúlyozni. Persze áldás volt a földekre. Bagelt készítettem. A recept kissé öszvér megoldás, részben Limara vajas kiflijéből, részben Fűszeres Eszter bageljéből alakult ki. A töltelék sajtkrém, reszelt sajt, fokhagyma és petrezselyem. 8 darab lett, kettőbe nem jutott töltelék, azokból kiflit gyártottam.

Hozzávalók 8 darabhoz


  • 40 dkg liszt

  • 2 dl tej+ víz (fele-fele)


  • 1,7 dkg élesztő


  • 2 ek olaj

  • 3 dkg vaj olvasztva

  • 1 kk só


  • 1 kk cukor

A hozzávalókból könnyű tésztát dagasztottam gépben, majd kelesztettem fél órát. 8 darabra vágtam és egyenként kinyújtottam őketkb 20x10-es méretre. Megtöltöttem, majd mint egy beiglit felcsavartam. A két végét összeillesztettem. Így karikát kaptam. Csendesen fővő vízben fél perc alatt előfőztem, vizezett tojássárgájával lekentem, majd 200 fokos sütőben 25 perc alatt ropogós pirosra sütöttem.

Segítsen valaki abban, hogyan töltsek fel további képeket, ha azt ide akarom alulra?

Már meg is kaptam a segítséget. Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Mónika én úgy szoktam, hogy elöre eltervezem, hogy milyen képeket akarok megjelentetni és legelöször azt a képet töltöm fel, amit alulra szeretnék. Aztán a felsöt, majd írok. Én így szoktam, lehet másnak jobb ötlete van! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Én béna vagyok.:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a bagelt, és én még nem is készítettem, de így töltve nagyon nyerő lehet!

    VálaszTörlés